, ,

Manipulace s myslí: Podněty

Poznámka: Tento příspěvek je postupně doplňován o různé poznatky. Jde o samotný základ celého tématu a v podstatě lidského myšlení, zpracování informací apod.

Kontext

  • Pachatelé fascinují různé typy představ
  • Jedna z nejčastějších fascinací je představa vyvolávání a ovlivňování pocitů, emocí pomocí různých spektrálních vzorů (vysokofrekvenční vibrace, hypersonický efekt)
  • Na základě sedmi let pozorování pachatelů lze vyvodit zřejmý závěr – většina emocí je „saturována“ stále stejným typem podnětů, který má evokovat sexuální vzrušení

Kontext mé situace

  • Jsem obtěžován několika málo pachateli desítky let: V jednom případě jde o minimálně 35 let. Posledních 7 let vše vnímám vědomě
  • Pachatelé používají po celou dobu stále stejné spektrální vzory a rytmy: Stále zřetelnější při interferenci s jinými podněty.
  • Extrémní neschopnost pachatelů: Snaha neustále kopírovat podněty jiných pachatelů v kontextu svých spektrálních vzorů a rytmů. To postupně vedlo k vnímání také dalších pachatelů a v konečném důsledku vnímání něčeho jako obecných rytmů, velkých celků, synchronizace pachatelů (jeden ovlivňuje druhého, druhý třetího = v kontextu tisíců pachatelů po celém světě a „základního rytmu“ den / noc – vznik vlnění, cyklů, vzorů).

Možné souvislosti:

Principy

  • Na podněty je nutno nahlížet jako na vícerozměrné pole (frekvence, spektrální vzor, čas, kontext apod.), nikoliv jednoduché, „lineární“ (tóny stupnice)
  • Pachatelé celek vnímají jako něco, co dokázali pochopit pouze oni: Ve skutečnosti jde o „obyčejné“ fyzikální zákony

Vrstvy

Specifický poznatek v kontextu vrstvev

  • Pachatelé přiznávají své skutečné záměry, touhy: Předpokládá se, že tato vrstva bude zpracovávána výhradně podvědomím. Cílem je vyvolávat negativní emoce plynou z nelogických sdělení.

Co způsobuje komplikace

  • Prakticky ve všech aspektech podnětů se opakuje stále stejný vzor: spektrální vzory, interference, interferenční jevy
  • Jejich vnímání (zpracování, interpretace) závisí na kontextu situace, subjektivních faktorech, prostředí apod.
  • Mnohé podněty slouží pouze jako „podkresová vrstva“ nebo „saturační prvek“: Jde tedy o stále stejný podnět (spektrální vzor, vibraci) a důvod, proč se zdá tak komplexní jsou pouze různé okolnosti, za kterých je tento podnět použit (zkreslování informací nebo také seskupování různých kontextů do jednoho vzoru – viz dále)

Co je třeba zohlednit

  • Každý člověk slyší trochu jinak
  • Mozek zpracovává každou vteřinu přibližně 11 milionů bitů informací. Uvědomujeme si pouze cca 10 bitů.
  • Mozek nás drží 15 sekund v minulosti: Samozřejmě tento poznatek nelze aplikovat na celkové vnímání (teoretická úvaha – co když například smrt v důsledku nepozornosti proběhne tak, že se člověk během „běžné činnosti“ najednou „vypne“ – tzn něco jako mikrospánek? Vše ostatní je důsledek přežití. Díky tomu, že se nic nestalo má možnost vědomí „doběhnout“ až k onomu okamžiku „málem“. Člověk, na kterého se díváme je vlastně jen soubor nevědomých procesů? Druhá strana mince – vědomí jako zpětná vazba – jenže vědomí přece nemůže být chytřejší než podvědomí. Když někdo neví, že se něco nesmí tak to neví jak na vědomé, tak podvědomé úrovni. Mnohdy naopak podvědomí – intuice – naznačuje, že bychom se měli rozhodnout takto. A zároveň falešná intuice, falešný vnitřní hlas v kontextu tohoto tématu)
  • Že něco neznáme, nevíme o tom neznamená, že to neexistuje
  • Podvědomí nehodnotí, zda jsou příjimané informace pravdivé, logické nebo smysluplné.

Odkazy

Na tentýž podnět může každý člověk reagovat odlišně

Proč

  • Subjektivní faktory
  • Vlivy prostředí
  • Kontext situace
  • Intenzita
  • Cíle, záměry, schopnosti pachatele
  • Kognitivní schopnosti
  • Znalosti

Konkrétní typy reakcí

  • Interferenci například zvuků může každý člověk vnímat (slyšet) jinak
  • Slyšitelný hlas
  • Falešný vnitřní hlas, vnitřní dialog, zvuk myšlenek
  • Podprahový vjem
  • Emoční odezva
  • Změna rozhodnutí
  • Vyvolání vzpomínky, myšlenky: Jde o stejný princip, jako vyvolání vzpomínky pomocí vůně, hudby, hlas konkrétní osoby atd.
  • Fyzická odezva: Škubnutí, svalové napětí, bolest hlavy, bolest zubů, zhoršená rovnováha (bolest hlavy nebo zubů může být způsobena vysokofrekvenční vibrací / rezonancí – rezonanční frekvence)
  • Změna nálady: Může docházet k náhlým změnám (může být označeno za bipolární poruchu)
  • Narušení spánku
  • Tříštění pozornosti, ztráta koncentrace
  • Nesoustředěnost
  • Nekonzistentní myšlenky
  • Zhoršené vyjadřování
  • Interference s okolním prostředím
  • Vibrace, mikrovibrace: Například citelné vibrace v chodidlech

Poznatky

  • Mnohé podněty se neustále opakují
  • Někdy má oběť tyto podněty spojeny se situací, kdy je pachatel použil poprvé během cíleného obtěžování

Typy podnětů obecně

  • Zvukové: Mechanické vlnění, vibrace
  • Vizuální, obrazové
  • Rytmické
  • Abstraktní
  • Pocitové, emoční
  • Kontextové

Zkreslování informace

Vokální vzory

  • Intonace
  • Rytmus
  • Tempo
  • Hlasitost
  • Barva hlasu
  • Artikulační jasnost

Emoční vzory v hlase

  • Radost (rychlé tempo, vyšší intonace, plynulá melodie)
  • Smutek (pomalé tempo, nižší intonace, monotónnost)
  • Hněv (zvýšená hlasitost, ostré hrany, nepravidelný rytmus)
  • Strach (třes, vysoká intonace, zrychlené tempo)
  • Překvapení (náhlá změna intonace, krátké pauzy)
  • Znechucení (hrubší barva hlasu, klesající intonace)

Plynulá melodie

Označuje způsob, jakým se intonace hlasu mění v čase bez náhlých skoků nebo přerušení. V kontextu emocí a lidského hlasu zahrnuje následující charakteristiky:

  • Hladké přechody mezi tóny – změny výšky hlasu nejsou trhané, ale plynulé.
  • Vyvážený rytmus – řeč není přerušovaná nebo příliš kolísavá, působí přirozeně.
  • Předvídatelnost a soulad – posluchač nevnímá řeč jako chaotickou nebo zmatenou.
  • Příjemný zvuk – často spojeno s pozitivními emocemi, jako je radost nebo klid.

Forma

  • Barva hlasu: Pohlaví, věk, konkrétní osoba
  • Intonace: Emoční zabarvení

Obecné procesy

  • Zjednodušování informací
  • Seskupování růných informací do jednoho hlasu
  • Fragmentace informace pomocí různých hlasů

Vztahy

  • Stejná informace – jiný hlas
  • Odlišná informace – stejný hlas
  • Pozměnění informace – stejný hlas
  • Stejná informace pomocí odlišných slov: Tatáž informace může působit jako „pokaždé nová“ nebo „něco nového“