- Je součástí skupiny pachatelů
- Možná již byl ve výkonu trestu.
- Tomuto typu obtěžování se věnuje buď již desítky let, nebo se k těmto informacím dopracoval pomocí krádeže.
- Působí v Ostravě, případně okolí.
- Ostatní členové skupiny jej tolerují jen proto, aby z něj dostali informace “jak někoho ovládat”
- Je to největši hlupák ze všech a je takto obecně vnímán
- Má do určité míry možnost sledovat dění na cizím počítači Minimálně napsané znaky a snímání zvuku. (Vir, interceptor wifi, radiohacking apod.)
Základní informace
- Sám sebe považuje za nejšílenějšího, nejdrsnějšího, nekorunovaného krále
- “Hej kámo, my už ovládáme asi půlku Ostravy”
- Intenzivně se soustředí zejména na zvuky v interiérech + ideálně na jedince, kteří se zdržují na jednom místě. Proto člověk, který pracuje na počítači je ideální oběť (zvuk větráčku, grafická karta jako rádio, pískání procesoru, stálá pozice apod.)
- Snaží se působit dojem nadřazeného, který si je jist tím co dělá. Avšak hned v následující vteřině, dojde-li k jeho vypnutí, je schopen dostávat panické záchvaty, brečí, křičí.
- Není schopen ustát situaci, kdy je veřejně popisován. Hystericky lže, zcela nesmyslně přetáčí informace tak, aby se zdálo, že má převahu.
- Často se spojen s hlasem D.S. (dříve šlo o neurčitý hlas). Pointa je stále stejná = dotyčný mě zná, o všem ví, byl svědkem několika případů obtěžování, avšak nechce celý problém zveřejňovat.
Signifikantní prvek
- hlas neurčitého pohlaví
- rozhodně ne hrubý mužský
- je to něco jako mix dětského, ženského a trochu pubertálního chlapeckého
- sampl, který je s tímto hlasem spojen: “Ahoj Nasa, ahooooj Nasa”
- Spojeno se znalostí radiotechniky
Klasický postup
Varianta #1
- Neustále provokuje během práce.
- K tomu používá různé kombinace tichých, nepatrných zvuků.
- Je přesvědčen, že jej sleduje nějaké publikum, před kterým mě veřejně “šikanuje”
- Když něco řekne, ihned následují stále stejné samply, které si tento pachatel sám nahrává.
- To má nejspíš vytvářet iluzi dalších zainteresovaných osob. Pachatel také věří, že tímto znemožňuje jakoukoliv reakci, protože si oběť není jistá o koho jde.
Varianta 2
- Má deviantní zálibu ve vytváření fiktivních nahrávek, pomocí kterých se snaží neustále vytvářet nějaké primitivní příběhy kterých se ostatní mohou účastnit, nebo ideálně poslouchat jak v daném příběhu vždy tento mamlas vyniká.
Pachatel je přesvědčen, že se bojím policie
- Na toto spoléhá
- Proto často sám nabádá ať vše oznámím
- Poté se vysmívá, jak to neudělám, protože se určité bojím (sekce SÁM PROTI VŠEM)
(Poznámka: Pokud je zveřejněna tato informace, je pomocí podprahových sdělení upraven kontext. Oběti se nic vážného neděje a vše je ok. Pachatel se snaží bagatelizovat situaci a získat čas).
Dokáže se několik hodin neustále vtírat
Varianta 1:
- Zároveň tvrdí, že jej oběť chce poslouchat
- Princip tohoto jednání spočívá v tom, že jakmile se oběť dohaduje s jednou entitou (určitý hlas), ten postupně utichá a nabíhá další. Nová entita (hlas) je jakoby na straně oběti.
- A takto se to motá stále dokola, dokud nedojde zásoba předpřipravených scénářů. Poté se pachatel jen vzteká a začiná vše opakovat znovu.
- Tato “šňůra” sekvencí je již tak dlouhá (pachatel toto dělá desítky let), že zpravidla dřív do všeho zasáhne nějaký jiný prvek na základě kterého oběť nemá čas / prostor reagovat.
Varianta 2:
- Obět absolutně nereaguje.
- Děje se tak z důvodu např. úprava zvuku pomocí ekvalizéru. Videa, hudba apod jsou poslouchány pomocí aplikace Bandlab.
- Ekvalizér je pečlivě nastaven tak, aby zvuk byl hodně zesílen, ale zároveň velice detailní, krásně ostrý, příjemný na poslech. Díky komprimaci vzniká také velice příjemný šum, který je často výrazným prvkem u pořadů ze 70 let.
- Díky tomuto si lze rovněž všimnou jevu, že je sluch jakoby plochý, zaměřen jen na úzké pásmo frekvenci, jakoby “zalehlé v uších” a tímto se opět obnoví “vnímání naplno”
- Pachatel opět šílí. Neustále se snaží upoutávat pozornost. Díky postupné úpravě ekvalizéru přestává být slyšen zcela. Ještě než se tak stane, snaží se pachatel pomocí podprahových sdělení tvrdit, že si takto ladí všechny zvuky, ty si pečlivě pojmenovává a proto je také následně slyšet všude.
- Po skončení videa lze slyšet takřka brečícího pachatele, který pořád prosí ať oběť poslouchá a reaguje. Jakmile však dochází ke zveřejnění, je situace ihned osvětlována jako snaha vymývat mozek.
Varianta 3:
- Obět nereaguje
- Pachatel začne připomínat resty, aby si potvrdil, že jde slyšet
- Zároveň samozřejmě u každé takové připomínky rovněž posměšná informace: “Když to teď uděláš, tak se přiznáš”
Chování
- Pokud oběť nereaguje, neustále se vykresluje jako největší zlo
- Pokud je oběť ticho (věnuje se práci, odpočívá), vsugeruje si tento jedinec pocit, že oběť již umírá, je psychicky na dně, v koncích a již nemá sílu odporovat.
- Pachatel se často soustření na chvíle, kdy oběť usíná, či spí a snaží se jí neustále podsouvat nějaké úchylné sny.
- V momentě, kdy o něm začne být psáno, či oběť reaguje – začne se takřka okamžitě vztekat, nadávat, brečet vzteky, hystericky křičet a prosit ať oběť už “chcípne”
- Prakticky neustále poslouchá několik obětí a takřka nonstop mluví
- Často se nejedná o nahrávky. Tento pachatel mluví naživo.
- To, co říká absolutně nedává smysl. Jde o naprosté bludy.
- Neustále lže, a snaží se přetáčet skutečnost. Například když se oběť pachateli směje, pachatel tvrdí, že oběť brečí a je naprosto v koncích (zvuk může občas být skutečně podobný).
- Nyní příklad toho co se děje u takřka každé věty: Napsal jsem, že smích může znít podobně jako pláč. Pachatel ihned šeptem (tedy tichým zvukem) tvrdí, že toto můžu vědět jedině tak, že brečím = snaha oběť ponižovat.
Když se o pachateli píše
Následují vždy stejné situace
Varianta 1
- Přepínání různých hlasů
- Doporučování, prosby ať vše smažu, protože není vhodné to zveřejňovat
- Snaha zahlcovat přemýšlení pomocí fiktivních diskuzi = začne se řešit jakoby něco zásadního.
Varianta 2
- Vydávání se za někoho “dominantnějšího”, který radí jak pachatele vyřešit. Je to jednoduché a stačí, aby se oběť trochu zamyslela. Jakmile dojde na sdělení konkrétní informace, lze slyšet, jak pachatel záměrně mumlá a říká nesmyslné slova.
- Jelikož jsou veškeré situace s tímto jedincem spojené natolik bizarní, nesmyslné a primitivní, že to rozum nebere, člověk např povzdechne.
- Pachatel se opět snaží napojit “Jeeežiš to jsou magoři / to je magor”.
- Následně se snaží napovídat a začne nadávat sám na sebe. Ovšem samozřejmě hned vzápětí se opět popisuje jako génius.
Varianta 3
- Ihned se snaží navést pozornost na někoho jiného. Např. “Není to ten? Tam za rohem.” + podprahově popis konkrétní osoby v okolí. Opět a zase pomocí několika hlasů, které i když to v daný moment naprosto nedává smysl, zapáleně pachateli přitakávají, “jo to bude určitě on”
Fanatická posedlost manipulací
- Ta je konstantně po celou dobu ve stádiu “zkoumání”, “pokusů”, “jo kámo, už to mám”
- Konkrétně se projevuje tak, že si tento pachatel naposlouchá vzorce chování oběti.
- Poté se snaží s obětí manipulovat. Například když oběť sleduje video, lze slyšet stále se opakující příkazy: “Teď se otoč na bok”, “Teď”, “Ne, tak teď”. Je kladen důraz na slovo TEĎ, což má být zvukový impuls, který oběť zaregistruje a udělá to, co vždy – lehnce si na bok.
- Protože se souběžně s tímto pachatel snaží zjevně před někým předvádět a protože oběť “nespolupracuje”, změnil pachatel taktiku. Nyní když oběť leží na zádech (pravděpodobně), dává pachatel tyto příkazy “Vydrž, tááák, vydrž”, “Zůstaň”, “Tááák je hodný hošánek”, “Vydrž” “A teď se otoč”. “Ne tak ještě vydrž, tááák”
- Chce neustále vědět, jak s někým manipulovat. Ve všem vidí manipulaci a dojde-li k nějaké náhodě (např souběh nějakých zvuků), ihned vykřikuje: “Přesně tohle chci umět kámo”
Nepřetržité vysílání negativních podprahových zpráv + došla zásoba zvukových vzorců
- Oni ho týrají
- On to nezvládne
- On už je v koncích
- + různé diskuze jak je pachatel geniální a hrozný
- Díky fanatismu pachatele (a tedy neustálému “učení” různých zvuků) se tyto zvuky staly již slyšitelné.
- Toto se projevilo už pravděpodobné u všech zvukových kombinací
- I proto je pachatel nucen neustále zkoušet co slyším a co ne + dochází stále častěji k “prekryvu” jednotlivých zvuků = slyším stále více i to, co je určeno jiným obětem.
Sny
- Jelikož se pachatel nechá jednoduše napálit hlubokým, uvolněných dýcháním (občas tedy i záměrným chrápáním) – lze poslouchat, co říká v přesvědčení, že oběť spí.
- Nejprve cca 10-15 min provokuje ve snaze potvrdit si, že oběť skutečně spí. Stačí prostě nereagovat.
- Následují totálně nesmyslné historky, které mají ovlivňovat sny.
Co následuje VŽDY v těchto situacích
Varianta 1:
- Snaha odchytnout moment, kdy přestanu psát. Impuls.
- Začne se ihned pomocí různých hlasů řešit co jsem napsal.
- Smích, sranda, takové přátelské škádlení, klukoviny
- Zkrátka nic moc se nestalo, je to jen sranda. Příště to vyjde.
- Důležitý je prvek: Pachatel je těžce nad věcí, a žádné fiasko či trapas si nepřipouští
Varianta 2:
- Opět různé hlasy: “Adame, poslouchejte…”, případně obecně
- Fiktivní scénky, jejíchž výsledkem má být, že vše co jsem napsal, se takto neděje a vše jsem si jen vymyslel.
- Bizarní na to všem je, že se tak děje naprosto identickým způsobem, jako vše předchozí.
- Tzn stejná hlasitost, stejná slyšitelnost, stejná srozumitelnost, stejná intonace, stejný slovosled a stále stejné nahrávky
Varianta 3:
- Pachatel je najednou žena.
- Ne, tak mladá dívka.
- Ideálně nezletilá.
- Spouští se scénář Vězni ve výkonu trestu
Varianta 4:
- Snaha upozorňovat na chyby v textu.
- Následně tvrdit, že oběť jen opisuje to, co je jí diktováno.
- Rovněž má být navozena iluze, že se informace dostávají někam dál.